Small Grey Outline Pointer

25 Ekim 2013 Cuma

One Shot | I hate you, Let's be a couple




I hate you, Let's be a couple

Çeviri: CryofKRAY.*
One-shot.

Öneri şarkı: http://www.youtube.com/watch?v=zwJMjSnlWTg

Luhan koridordan aşağı dostunun dolabına doğru zıplayarak kendi kendine mırıldandı. Gülümsedi ve Yixing'in gözlerini kapattı. Fısıldadı, "Kimim beeeen~"

Yixing gülümseyip sola doğru eğildi ve kollarını çaprazladı."Brad Pitt." İkisi de küçük kahkahalara boğulmuştu.

"İyi ki doğdun XingXing~" Luhan doğum günü şarkısını söyleyip kendisinden genç olan arkadaşına arkadan sarıldı. Yixing kucaklaşırken gülümsedi ve teşekkür etti."Buyur hediyen, hadi aç!"

"Aw, Lulu, almak zorunda değildin." Bambi baskısı kaplı hediyeye gözleri doldu. Hediye alıp Luhan'a sarıldı. "Teşekkürler, teşekkür ve çok teşekkür ederim!" Yixing, B.A.P albüm hediyesini tutarken çığlık attı. "BADMAN'i çok feci istiyordum! Buna nasıl para buldun sen?"

"Ben ezik değilim, seni aptal." Luhan konuşurken Yixing'in albüme cıyaklamasını, Yifan onlara doğru gelip geleneksel dik bakışıma savaşlarını başlatana dek duygularını dışa vurmasını izliyordu.

"Senden nefret ediyorum." Yifan konuştu.

"Ben de senden nefret ediyorum." Yixing cevap verdi.

"Doğum günün için sana iyi dilekler dilemeyeceğim."

"Bu iyi. Çünkü doğum günüm için iyi dilekler dilemeni istemiyorum."

"İyi o zaman. Doğum günün için iyi dilekler dileyeceğim."

"İyi o zaman. Umursamayacağım."

"İyi o zaman. İyi ki doğdun."

"İyi o zaman. Teşekkürler." Yixing konuşmayı bitirdi ama gözleri fırlayana kadar birbirlerine bakmaya devam ettiler.

Yifan sırıtıp Yixing'in daha da dikine gitti."Sana doğum günü hediyesi vermeyeceğim, bücür." Çikolata rengi gözleriyle Yixing'in sevincine dokundu adeta.

Yixing alayla Yifan'ın bileğini kavradı."Teşekkürler. Çünkü senden doğum günü hediyesi istemedim, bitch face."

"Evet, pekala, iyi o zaman. Çünkü sana bir şey hazırlayacağım."

"İyi o zaman. Ondan hoşlanmayacağım."

"Senden onu beğenmeni istemiyorum."

"İyi o zaman, onu seveceğim."

"İyi!"

"İyi!"

"Güzel!"

"Güzel!"

"Senden nefret ediyorum!"

"Ben senden daha fazla nefret ediyorum!"

"Benden nefret ettiğinden daha fazla senden nefret ediyorum!"

"Benim senden nefret ettiğimden daha fazla nefret ettiğinden daha nefret ediyorum senden!"

"Nefret edi--,"

"Tamam, anladık!" Luhan önündeki iki aptala tüm sinirini boşalttı. Gözlerini devirip Yifan'ı koridordan aşağı itti. "Siz ikiniz umutsuz vakasınız! Sadece birbirinize aşkınızı itiraf edin bitsin!"

Yixing kusacakmış gibi yaptı. "Sen delirdin mi?! Ondan hoşlanmıyorum ben!"

"Ben de senden hoşlanmıyorum!" Kris de ayak uydurdu. "Eğer senden hoşlanmak isteseydim, hoşlanırdım!"

"Tabi canım, eğer ben de senden hoşlanmak isteseydim, HOŞLANIRDIM!"


"Tabi canım, eğer yakışıklı bir yüze sahip olduğunu düşünmek isteseydim, düşünürdüm!"

"Kısa velet!"

"Çirkin Dev!"

"Senden nefret ediyorum."

"Ben de senden nefret ediyorum."

"Çok göz kamaştırıcısın!"

"Sen de çok yakışıklısın!"

"Umarım korkunç bir doğum günü geçirirsin!"

"Umarım bir otobüs tarafından çiğnenirsin!"

Luhan burnunun direğini sıkıp gözlerini kapattı. Başını önündeki iki embesile salladı. Alaylı bir şekilde kıkırdadı. "Doğru, çünkü aranızda hiçbir şey yok." Yifan'ın ittirdi. "Şimdi, ben hala doğum gününe devam ediyorken XingXing'e hediyesini ver!"

Yifan hırladı. "İyi ama sana kolye almayacağım!" bağırdı ve Yixing gözlerini devirdi.

"Senden kolye kabul etmeyeceğim! Ondan nefret edeceğim!"

"İyi, eğer ondan bu kadar çok nefret edeceksen sana bir tane alacağım!"

"Unicorn olmasa iyi olur!"

"Unicorn olacak o zaman!"

"Senden nefret ediyorum!"

"Ben de senden nefret ediyorum!"

"İyi!"

"İyi!"

"Güzel!"

"Güzel!"

~ * ~

"Ona inanabiliyor musun? Aslında bana doğum günü hediyesini alacağını söylediğinde ikimiz de almayacağını biliyorduk." Yixing unicorn peluşlarını yatağına atarak hırladı. Luhan, dostunun unicorn peluşu tekmeleyi atmasını izledi.

"Takmadığını söylediğini sanıyordum."

"Takmıyorum! Sadece.. Şu an yapacak başka bir şeyim yok!"

"Pekala, ilk olarak, unicorn peluşunu hırpalamayı kesebilirsin." Luhan alay edip dondurmasını yaladı.(agjgdgjgdgjgdgjg OMFG!!)"Bu, geçen Noel'de sana aldığım peluştu."

Yixing sustu."İyi.." Kendini yatağa atmadan önce unicornunun sırtını sıvazladı.(Hayal etsenize bi T.T)
"Şu aptal, ondan çok fazla nefret ediyorum."

Luhan yalnızca gülümseyip dostunun yanına uzandı."Yalancı." Fısıldayıp doğruldu."Siz ikiniz gayette birbirinize aşıksınız."

Yixing kalktı."Ew, imkanı yok, aklını mı kaçırdın?" Geri ona fırlatan yastığı Luhan'a attı.

"Biraz büyü, evlat." Luhan, Yixing'in boy aynasına doğru yürüyüp kendini süzdü."Hey, bu pantolon güzel duruyor mu?" seslenip bacaklarını esnetti.

Yixing gözlerini devirdi."Oh, onlar senin bacakların mı? Ben KFC tavuğunun bacakları sanmıştım."

"Oh, hayır, sanmadın."

"Oh, evet, sandın."

Luhan bağırıp daha küçük olanın üstüne atladı. "Sözünü geri al!" Yixing'in sırtına zorla oturdu."Doğum günün olabilir ama buna tolerans göstermeyeceğim!"

"Ow, ow, ow, saç değil, saç değil!"

"LAFINI. GERİ. AL!"

"TAMAM, TAMAM, ÜZGÜNÜM. SADECE SAÇIMDAN UZAK DUR."

"İşte. Şimdi çok zor muymuş? "

"Herneyse."

Ardından, Yixing'in evinin kapısının önündeyken zil çaldı. Yixing açmaya gittiğinde, karşısındaki tanıdık simaya gözlerini devirip kollarını çaprazladı."Ne istiyorsun?" hışımla söylendi.

Haliyle Yifan da gözlerini devirdi."Buraya senin aptal hediyeni vermek için geldim."

Cevap verip elindeki küçük paketi göğsüne itti.

"Bunu istemiyorum."

"İyi o zaman. Ben de senin istemeni istemiyordum."

"İyi o zaman, istiyorum."

"İyi o zaman, al."

"İyi!"

"İyi!"

"Güzel!"

"Güzel!"

Yixing yeryüzündeki en nefret ettiği insandan hediyesini alıp yüksek sesle konuştu."Sana teşekkür etmeyeceğim."

"İyi o zaman, etme."

"İyi, edeceğim."

"İyi o zaman, devam et."

"İyi o zaman, teşekkür ederim!"

"İyi, önemsiz!"

"Senden nefret ediyorum!"

"Ben de senden nefret ediyorum!"

"Oh, sadece hemen beni öp, fucktard!"

"İyi, öpeceğim, slut!"

"İyi!"

"İyi!"

"Güzel!"

"Güzel!"

Yixing sertçe Yifan'ı çekip dudaklarını bastırdı. Yifan karşılık verip Yixing'in tatlı çilek tadındaki dilini tattı.

"Umarım hediyeni beğenmezsin!" Yifan bağırdı.

"Umarım geberirsin!" Yixing geri bağırdı ve Yifan, Yixing'in ince beline kollarını sarıp başka bir ateşli dudak kilitlenmesine itti.

"Senden nefret ediyorum!"

"Senden nefret ediyorum!"

"Ben de senden nefret ediyorum!"

"Ben daha çok nefret ediyorum!"

"Benden nefret ettiğinden daha çok nefret ediyorum!"

Luhan köşede durup önündeki sevimli çifte gülümsedi."Awww, harika değiller mi?" birkaç fotoğraflarını çekerken kendi kendine gülümsedi.

"İyi ki doğdun, Yixing!"

"Teşekkürler, Yifan!"

"Senden nefret ediyorum, Zhang Yixing!"

"Ben de senden nefret ediyorum, Wu Yifan!"

"Awwww~ Sevimli değiller mi?~"

"KAPA ÇENENİ LUHAN! BİZ BİRBİRİMİZDEN HOŞLANMIYORUZ!" Yifan ve Yixing en büyük Çinli çocuğa bağırdılar.

"Doğru. Çünkü aranızda HİÇBİR ŞEY yok sizin!" Luhan elini masaya vurup bağırdı. "SİZ İKİNİZ... BİRBİRİNİZ İÇİN MÜKEMMEL DEĞİLSİNİZ!"
"İYİ!" Yifan bağırdı.

"İYİ!" Yixing de.

"GÜZEL!"

"GÜZEL!"

Başka ateşli öpüşme.

"SENDEN NEFRET EDİYORUM!"

"BEN DE SENDEN NEFRET EDİYORUM!"

"OH, ÇENENİZİ KAPATIN HEMEN!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder