Small Grey Outline Pointer

23 Ekim 2013 Çarşamba

Beautiful Disaster - 1.Bölüm





Çeviren: CryofKRAY.*

Beautiful Disaster

1.BÖLÜM

''Ben Zhang Yixing. Aslında, boş iş için bir hizmetçi olarak burdayım.' Yixing nazikçe eğildi. Görevli bir süreliğine onu baştan aşağı süzerken, endişelenmeye başlamıştı.

'Tamam. Bu bayanı takip edin.' görevli basitçe cevapladı.

Yixing ağzı beş karış açık, devasa sarayımsı evle dehşete düşmüş bir halde sessizce bayanı takip etti.
Dekorasyon tıpkı filmlerdeki gibi, tamamı mermer zemin ve manzaralı..

'Woaaahh! Bu ev çoooooook büyük. Evi temizlemeye nerden başlamalıyım? Belki, mutfaktan? Hayır hayır. Ön kapıdan itibaren başlasam daha iyi olacak. Aman Tanrım! Vazolar çok büyük. Ama burayı nasıl temizleyeceğim? Benim için çok büyük.. Aisshh burda çalışmak için yeterli nitelikte miyim? Ama eğer yapabilirsem dolgun bir maaş alacağım. Böylece annemin sağlığı için endişelenmem gerekmeyecek artık.'

'Bakar mısın evlat! Biraz daha hızlı yürüyebilir misin? Bayan Wu seni bekliyor.' Hizmetçi kaybolmuş bir çocuğa benzeyen Yixing'e dedi. Yixing'in gözleri, ev sahibinin onu beklediğini duyduğunda, yuvalarından fırlayacakmış gibi oldu.

Kısa bacaklarının hızını artırdı.

Yani bu o, ev sahibi. O çok şey gözüküyor... Hayır hayır. Annem söyledi. Biri hakkında kötü konuşamam. Ayrıca o benim patronum olacak. Eğer değilse, Tanrı beni kutsamayacak. Pheeeeeeeewww.~

'Hıı. Pardon, ben Zhang Yi-'

'Yani sen Zhang Yixing'sin?' kadın önündeki kağıda gözleri sabitlenmiş bir şekilde sordu.

'Evet. Ben-' sözü yeniden kesildi.

'Her şeyden önce, Bu ev için zaten var olan 20 hizmetçi gibi olmayacağını sana söylemek istiyorum. Evet, ilanlarda hizmetçi yazdırdığımı biliyorum ama ben özel asistan istiyo-'

'Ama ben buraya hizmetçi olmak için geldim, özel asistan değil. Ve ben yemek yapmayı, ev temizlemeyi, çamaşır yıkamayı biliyorum. Bahçeyi bile-'

'Kim ben konuşurken sözümü kesmeni söyledi sana?' çelik gibi sert bakışlarıyla sordu.

'Özür dilerim.' dedi Yixing ve bakışlarını ayaklarına indirdi.

'Bütün ev işlerine yetebilecek kadar becerikli olduğuna inanıyorum. Bu, ben,m aradığım şey. Ev işlerini yapabilmen yanında oğluma özel asistanlık da yapabilecek biri istiyorum.'
'O Kanada'dan Çin'e daha dün gece döndü. Bu işi istiyor musun, istemiyor musun?' Bayan Wu Yixing'in gözlerine belirsizce baktı.

'Bana biraz zaman verseniz?' Yixing sinirli bakarak sordu.

'Evet ya da hayır?' Bayan Wu şaşkınlıkla yeniden sordu.

'Ee-evet. Yapacağım.'


*Kahretsin XingXing. Ne yaptın XingXing???!!!!!'*


'Tamam o zaman, iyi çocuk. Şimdi beni takip et.' soğuk ve kısa konuşmanın ardından ilk tatlı gülümsemesini Yixing'e lütfetti.

Yixing, kendisinden çok daha hızlı olan Bayan Wu'ya yetişmek için adeta koşuyordu. Yürüyüş sessizdi ve bütün duyduğu Bayan Wu'nun topuk sesiydi.

Ardından, oturma odasına girdiler. Bayan Wu'nun söylediği gibiydi; dairesinden buraya gelen oturma odasındaki, oğluydu.

'Wufan, bu senin özel asistanın. İnanıyorum ki o senin için en iyisi olacak.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder