Small Grey Outline Pointer

18 Ekim 2013 Cuma

Evim | 1. Bölüm





Çeviren : uniwlight~

Evim...
1. BÖLÜM "Unutmaya Çalışmak"

Chanyeol utangaçça sordu Kyungsooya
“Kabul eder mi dersin ?”
Kalbindeki sızıya rağmen gülerek onayladı Kyungsoo
“Tabi ki edecek !. Etmemesi için Baekhyunun deli olması lazım.”
Chanyeol gülümsedi ve
“Sen olmasan ben ne yapardım Kyungsoo” dedi onu sıkıca sararken.
Kyungsoo gülümseyerek ittirdi onu.
“Hasretine yanmadan git hadi. Kış kış !” diye bağırdı. Köşeyi dönene kadar manyak gibi el sallayan Chanyeole.

“Kyungsoooooo”
Arkasını döndüğünde Kainin onaylamayan bakışlarıyla karşılaştı. Gözlerini devirerek
“Ne var.”
“Düzgün konuş benimle genç adam” şakayla azarladı Kai.
Kyungsoonun acı ifadesini görünce iç geçirdi.
“Her seferinde bunu kendine yapan 'sen'sin Kyungsoo. Buna bir son vermelisin. Sen söylemedikçe Chanyeolun asla haberi olmayacak.”
“Yapamam !” inledi... “O benim arkadaşım ve...ve şimdi Baek-”
“Baekhyunun her hafta yeni biriyle çıktığını biliyorsun değil mi ? Chanyeol için değişeceğini sanmıyorum.”
“Tabi ki değişecek. Chanyeol harika biri.”
“Öyleyse kendine başka birini bulmalısın” dedi Kai gerçeği belirtmek istercesine.
“Evet farkındayım. Ama biliyorsun...'benim gibi' biri olduğunda yeni birileriyle tanışmak zor...” dedi Kyungsoo iç geçirerek.
Kai gözlerini devirip kollarını kısa olanın omuzlarına dolayarak
“Gidelim minik hyuung, kendi küçük dünyandan çıkma vakti. Bugünlük Chanyeolu unut, elimde tam senlik biri var.”


“Selam, ben Kris”
Kyungsoo önündeki uzun yapıya genişçe açılmış gözlerle bakarken Krisin yüzü ifadesizdi.Ama Kai sarışının gözlerindeki eğlenen bakışları görebiliyordu.Kyungsoo kekeleyerek
“Benden 3 adım boyu daha uzunsun.Yani ciddi ciddi 3 adım.”
Kris Kyungsoonun ifadesine gülerek başını hafifçe yana eğdi ve
“Uzun erkeklerden hoşlanmaz mısın ?” kızaran Kyungsoo
“Hayır hayır hoşlanırım sad-”
“İyi o zaman” dedi Kris eğlenerek “ Çünkü uzun erkekler bir değil birçok yönden daha kullanışlı.”
Kyungsoonun yanakları koyu bir kırmızı rengini aldığında, dudaklarına küçük bir gülüşün konmasını ve bakışlarını Kristen kaçırmasını olumlu yönde algılayan Kai ellerini çırparak
“Pekala, ben gitsem iyi olacak. Yapmam gereken şeyler var. Biriniz bana mesaj atarsınız sonra. Hoşçakalın.” Kyungsoonun öldürücü ama bir o kadar da kalması için yalvaran bakışlarını görmezlikten gelerek el salladı ve ayrıldı.

“Burada benimle kalıp konuşmak zorunda değilsin. Kızmam.” dedi Kris gülümseyerek. Kyungsoo suçlulukla dudaklarını ısırdı.
“Bu bir utanç kaynağı.” sakince devam etti Kris. “Gerçekten tatlısın. Birileriyle ilgilenmeyeli uzun zaman olmuştu.
Kyungsoo şokla açılmış gözleri ve ağzıyla Krise bakarken
“Ama..sen..sen kendine bir baksana. O kadar çekicisin ki bu beni tedirgin ediyor.” Kris hafifçe gülerek
“Ben de kendimi açık sözlü sanardım.” Kyungsoo kızardı. Ama bu farklı bir kızarmaydı. Krisin bakışlarını üzerinde hissettiği zaman olan bir kızarma.
“Yarın benimle akşam yemeğine çıkar mısın Kyungsoo?” usulca sordu Kris. “Sadece aklındaki her kimse, onu unutmak için bile olsa seninle vakit geçirmekten zevk duyarım.”
Krisle geçireceği zamanın büyük çoğunluğunun kızararak olacağını fark eden Kyungsoo başıyla onayladı. Cevabının ardından Krisin gözlerindeki parlama buna değerdi.


“Bir...randevun mu var ?” gözlerini kırpıştırarak sordu, Kyungsoo gülümsediğinde kaşlarını çatan Chanyeol
“Evet. Kris. Dün tanıştırdı bizi Kai ve biz de denemeye karar verdik.” cevapladı Kyungsoo ağzına bir kaşık dolusu mısır gevreği tıkıştırarak.
Bakışlarını önündeki kasesine indirdi Chanyeol daha da kaşlarını çatarak.
“Baekhyunla nasıl gidiyor?” sordu göğsü çoktan sızlamaya başlayan Kyungsoo
“Hm ?” anlamayan bir ifadeyle Chanyeol “ Oh ! Evet ! Kabul etti.Yarın akşam buluşuyoruz.”
Kyungsoo , Chanyeolun yüzündeki heyecanlı sırıtışa gülüp kafasını sallayarak
“Söylemiştim.”

“Oh bu akşam hangi filmi izleyelim Kyungsoo?” sordu Chanyeol. “Bu gece film gecesi ve seçme sırası sende.Hatırladın ?”

Kyungsoo kaşığını düşürdü şokla.
Unutmuştu film gecesini.
Chanyeolle haftalık ritüellerini.
Ve Krisle bu akşam randevusu vardı.
“Ah hayır !... Chanyeol çok üzgünüm. Ben onu tamamen unuttum.Bu akşam Krisle randevum var.”
Chanyeolun suratından gelip geçen üzüntüyü görmedi Kyungsoo.
“Tamam pekala. Öyleyse bizde bu haftalık es geçeriz.”
Kötü hissetti kendini Kyungsoo. Lisenin ilk yılından beri bir kez bile aksatmamışlardı film gecelerini.
Ayağa kalkarak Chanyeola ilerledi ve ellerini omuzlarına dolayarak başını boynuna gömdü. Gülümseyen Chanyeol kollarını küçüğün etrafına sardı, en yakın arkadaşının o tanıdık sıcaklığını ve kokusunu daha yoğun hissetmek için gözlerini kapayarak.
“Gerçekten, sorun değil... Sadece bir hafta bana yemek yapmak zorundasın.Anlaştık ?”
Chanyeolun omzuna vurarak hafifçe kendini geri çeken Kyungsoo
“Bunu zaten yapıyorum şapşal. Biz birlikte yaşıyoruz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder