Small Grey Outline Pointer

18 Ekim 2013 Cuma

Evim | 2. Bölüm

Çeviren : uniwlight~


Çeviren : uniwlight~


Evim...

2.BÖLÜM "Ondan Hoşlanıyorum"

Kyungsoo farketti , Krisle takılmanın korkutucu derece kolay ve rahat olduğunu
Kris ona bakarak
“Pekala, özellikle yapmak istediğin bir şey var mı ?”
Kyungsoo hafifçe gülerek
“Bir plan yapmadın mı ?”
“Hayır..Ben daha çok işleri akışına bırakan biriyim.Daha zevkli.” dedi göz kırparak, Kyungsoo?,evet işte kırmızılıklar.
“Peki çok açım. Doyur beni.” Kris gülerek
“Kibarca sormanın hatrına , ne yemek istiyorsun ?”
“Hmmmmmmmandu!!” dedi Kyungsoo yakındaki seyyar satıcıyı gördüğünde mutlulukla ellerini çırparak. Krisi oraya sürüklerken Kris
“Seni götürebileceğim o kadar yer var ve sen seyyar satıcıyı tercih ediyorsun?” kendi kendine gülerek.
“Evet. Tatmin edilmesi kolay biriyim.” Krise bakıp gülerek.
“Düşüncelerimi kendime saklıyorum.” dedi Kris gözlerindeki alaycı parıltılarla. Kyungsoo elleriyle yüzünü saklayarak
“Her zaman bu kadar sapık mısın ?” Kris gözlerini açıp , kirpiklerini kırpıştırarak
“Bence tatlı ve masum görünüşümle uyumlu, ne dersin ?”
“Sanırım... İştahım kaçtı. Ben eve gidiyorum.” yürümek için döndüğünde, Krisin şaşkınlıkla çıkardığı sese güldü Kyungsoo. Beline dolanan elleri hissettiğinde gerildi.
“Gitme” mırıldandı Kris

Kyungsoo

'Eridi'

“Ama iki şartla” Krisle yüzyüze gelmek için kollar arasında kıpırdanarak. Gülmek için yukarıya kıvrılan dudaklarını durdurmaya çalışan Kris
“Söyle”
“Ürkütücü oluyorsun” dedi. Kris karşı çıkarken kendi gülüşüne engel olmaya çalışan Kyungsoo.
“Pekala -iç geçirerek- ve ikincisi ?”
Kyungsoo başını yana yatırıp , Krise muzip bir gülüş hediye ederek,
“Bir dahaki buluşmamızda ne yapacağımızı ben seçiyorum” dedi kısık bir sesle. Krisin gözleri büyüdü ardından yüzüne yayılan gülüşle
“Tamam. Bana uyar.”
Elini Kyungsooya uzatarak “Yemek?”
Kyungsoo bir an duraklamanın ardından başıyla onayladı ve ellerini birleştirdi.

-----


Bir ay ve 10dan fazla buluşmanın ardından Kyungsoo bir şey farketti.

Kristen hoşlanıyordu.

Kristen gerçekten hoşlanıyordu.

Gerçekten.

İşin kafa karıştırıcı yanı da buydu zaten , çünkü Chanyeolden de hoşlanıyordu. Hala Baekhyunla görüşmeye devam eden Chanyeolden...



“Sana onun Chanyeolden hoşlanacağını söylemiştim.” mırıldandı bir gün Kyungsoo. Onun bu sözleri üzerine gözlerini deviren Kaiye
“Şans. Uzun sürmez. Biri bitirecektir.”
“Evet , tabi” Kyungsoo homurdanarak “Chanyeolden söz etmişken, son zamanlarda bir garip. Beni görmezden geliyor gibi.”
“Oh ? Ne zaman ?” sorud Kai merakla
“Hmm, tanışmaları için Krisi getirdiğim zaman. Pek konuşmadı, nerdeyse bana bakmadı bile. Ve birkaç gündür yemek planlarımızı geri çeviriyor.” dedi Kyungsoo kaşlarını çatarak.
Şaşkın bir göz kırpışının ardından Kai gülmekten çatladığında Kyungsoo,
“Ne”, Kai başını sallayarak
“O kadar belli ki , aynı zamanda komik. Onun için endişelenme, sadece halletmesi gereken bazı içsel durumlar var.”

Kyungsoo omuz silkti, ayağa kalktı ve gerindi. “Krisle buluşmam lazım”
“Bekle. Bu arada Krisle işler nasıl gidiyor ?” sordu Kai gülerek , yaptığı eşleştirmenin yerinde olmasının verdiği memnuniyetle
“Çok iyi” Kyungsoo kendi kendine gülerek “ Ondan hoşlanıyorum.”
“Chanyeolden daha fazla mı ?” Kai sordu hafifçe. Kyungsoo durakladı.
“Şu an için... Bilmiyorum.” dedi dürüstçe. “Chanyeolu çok uzun zamandır önemsiyorum. Chanyeole 'o' gözle bakmayı bırakmanın biraz zaman alacağını düşündüm. Ama Krisleyken o kadar... rahat ve harika ki , bilirsin işte”
Kai küçük hyunguna usulca gülümseyerek
“Ama asıl soru...” dedi Kai gözlerindeki şeytansı ışıltıyla sırıtarak
“Ne” cevapladı düz bir şekilde Kyungsoo. Kainin sırıtması daha da yayılıp , tereddütü alaya dönüşerek
“Kris de Chanyeolde olduğu gibi seni 'o' şekilde cezbediyor mu ? Onunla yatar mıydın ?” sordu Kai ciddi bir şekilde.
Kyungsoo kızardı ve ağzını açtı ama bir şey çıkmadı
“Sanırım ... evet” fısıldadı. Büyük gözlerle Kaiye bakarak “ Bu kötü mü ?”
Kai başını salladı.
“Hayır, yani, sonuçta önüne gelenle yatan bir tip değilsin. Daha önce sadece bir kez biriyle oldun değil mi ?”
Kyungsoo onayladı, kırmızı bir yüz ve çatık kaşlarla
“Hehe , bizim ilk özel zamanımız.” Kai dalgayla
“Kaaiiiiii !” Kyungsoo mızmızlanarak “ Gençtik ve sarhoştuk! Kapa çeneni !”
“Biz kesinlikle sevgili olmalıydık.” Kai şakayla “Birbirimizden yeteri kadar hoşlanıyorduk ve o derece sarhoş değildik. Tanrı aşkına bunu daha öncede konuşmuştuk. İnsanların düşündüğünün aksine biz de Chanyeole yakın olduğun kadar yakınız.”
“Evet evet” Kyungsoo somurtarak.

Aslında, Kyungsoo ilk seferinin Kai gibi güvendiği ve önemsediği biriyle olmasından memnundu. Utanç duyduğu bir şey değildi.

“Cidden Kyung. Kristen gerçekten hoşlanıyorsan ve onunla yatmayı düşünecek kadar çekici buluyorsan, bu ilişkiyi daha ciddi bir hale getirmeye çalışsan daha iyi olmaz mı ?” önerdi Kai usulca.
Kyungsoo onayladı yavaşça, utangaçça Kaiye gülümsemenin ardından Krisle buluşmak için ayrılarak.
Bu akşam konuşacakları çok şey olacaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder