Small Grey Outline Pointer

18 Ekim 2013 Cuma

Evim | Bonus Bölüm

Çeviren: Uniwlight~


Evim...

Bonus Bölüm

-Birkaç Ay Sonra-

“İğrençsiniz” homurdandı Kai, Chanyeolun Kyungsoo'nun burnunu öpüşünü izlerken, küçük olan kızarmıştı.
“Kıskandın mı ?” dedi Chanyeol kaşlarını oynatarak.
“Alakası bile yok” dedi Kai.
“Yeni oyuncağından naber ?”sordu Chanyeol, Kyungsoo gözlerini devirip dirseğiyle Chanyeolu dürttüğünde somurttu.
“Çok iyi” dedi Kai, sırıtışı yüzüne yayılarak
“Bana ne kadar esnek olduğunu gösteriyordu. Görmelisiniz öyle bir eğil-”

“Selam çocuklar.”
Kyungsoo başını geriye attığında kendine gülümseyen Krisi gördü.
“Sana da selam.” karşıladı Chanyeol. “Naber ?”
“Hmm, pek bir şey yok.” dedi Kris, bakışları gergince etrafta dolaşırken.”Sadece...biriyle tanıştım.”
Herkes birden dikleşti ve gözler, bütün ilgi altında kızaran Krisi buldu.

“Ne?”
“Biriyle çıkıyorsun.” dedi Kai yavaşça.
“Kim o?” sordu Kyungsoo açılmış gözlerle.
“Nasıl biri ?” gözlerini kırpıştırdı Chanyeol.
“Hayır ! Ben -” başladı Kris ama her birinden yöneltilen sorularla bölündü.
“Kaç yaşında ?”
“Nerden?”
“Buralarda mı yaşıyor ?”

“Kris!”
Dört baş sesin geldiği yöne çevrildi.
“Lanet olsun.” mırıldandı Kris kısık bir sesle.

Yüzündeki gülümsemeyle izledi Kyungsoo , gizemli çocuk onlara katıldığında Krisin yüzünün aydınlanışını.

“Selam!” dedi gelen, gözleri zarifçe kısılarak.
“Onlarla konuşma,onlar çok kötü.” dedi Kris , karşılığında göz devirmeleri alarak.
“Ben Joonmyeon.” dedi sıkışmak için elini uzatarak.
Kaşlarını çattı Kris, ardından diğerlerinin adını söyledi.
“Pekala, Joonmyeon.” ileri eğildi Chanyeol, yüzünde sinsi bir sırıtmayla. “Ne zamandır çıkıyorsunuz?”
Joonmyeon gözlerini kırpıştırdı.
“Çıkıyoruz?” bakışları mahcup ve kızarmış Krisi buldu. “Ama ...biz sadece fizik projesinde eşiz.”

*Garip sessizlik*

“Pekala!” sevinçle Kai “Artık değil ! Kris sana teklif etmek için yanıp tutuşuyordu. Ne dersin ?”
“Sevdiğin herşeyi yakıcam.” Kai dik bakış karşısında sindi.
“Uzun sürdü.” dedi Joonmyeon eğlenerek. “Hiç sormayacaksın sanmıştım.”
“Ne?” dedi Kris ağzını toplayamayarak.
Joonmyeon sadece gülümsedi ve elini kavrayarak sürüklemeye başladı.
“Görüşürüz çocuklar !” dedi omzunun üzerinden,şaşkın ama mutlu Krisi çekiştirerek.
Chanyeol ve Kai mutlulukla el salladı, Kyungsoo ise sadece gülümsedi.
“Gülüşü yeniden parlak.” mırıldandı Chanyeol.
“Evet.”
“Oh bu arada Baekhyun nasıl ? Etrafta pek görmüyorum.”
“İyi!” cıvıldadı Chanyeol. “ Tanrı bilir ne zamandır sevdiği çocuk ona teklif etmek için çok utangaç ama Baekhyun peşini bırkamadı. Baek ve Tao birlikte tatlılar.” güldü Chanyeol.
“Tanıdık geliyor.”dudaklarını büzdü Kai karşısındaki ikiliye bakarken.
“Çok kıskançsın.” mırıldandı Chanyeol, eğildi ve Kyungsoonun alnına göstermelik bir öpücük bıraktı.
“Tiksinç şeylerle çevrilmiş durumdayım.” sızlandı Kai ve Chanyeolden bir tekme yedi.
“Kapa çeneni ,Kai” güldü Kyungsoo.
“Evet, Luhanı getirene kadar bekle” dedi Chanyeol “O zaman biz sizinle dalga geçeceğiz tiksinç bir şekilde tatlı olduğunuz için.”
“Yaa tabi, biz tatlı değiliz, biz seksiyiz.” hofladı Kai.
Homurdanma sırası Kyungsoodaydı.
“O mesajları gördüm , Kai” dedi . “Ve geceleri o telefon konuşmalarını da duydum. Her on dakikada bir 'Seni seviyorum bebeğim.' ya da ' benim tatlı suratlım' gibi şeyler hiç duymadım.”
Chanyeol gülmekten ölürken Kai sinirle kaşlarını çattı.
“Sizden nefret ediyorum.” büzdü dudaklarını.
“Biz de seni seviyoruz , Kai.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder