Small Grey Outline Pointer

18 Ekim 2013 Cuma

The Last Entry | 5.Bölüm



Çeviren : CryofKRAY.*

The Last Entry - 5.bölüm


- 3 Mart 2013 -

Ben ne yaptım ? Neden başka birini öptün Wufan ? Ben iyi olabilecek kadar yeterli değil miyim?

O benden iyi mi ???? Şu an nerdesin? Niye mesajlarıma cevap vermedin?

Saat gece 1 olmasına rağmen hala burda değilsin. Şu an çoktan uyumuş olmalıydık Wufan.

Seni burda bekliyorum. Yemek hala masanın üzerinde ve çoktan soğumuş.

- 10 Mart 2013 -

Bir hafta oldu. Bütün bu zamanda çok yorgun ve uykuluydum.

Wufan henüz eve gelmedi. O nerde? Nerde uyuyor?

Bana hala kızgın mı? Arkadaşına kötü davrandığım için?

Belki bu benim hatamdı. Hayır, benim hatam değildi.

Sonra ondan özür dilerim.
Wufan seninle yemek yemek istiyorum..


- 20 Mart 2013 -

Nerelerdesin Wufan? Bu sabah hastaneye gittim. Gününü dışarda geçirdiğini söylediler.

Nereye gittin ???? Çok mu canını yaktım?

Lütfen, Wufan, eve gel.. Son zamanlarda hiç iyi hissetmiyorum. Sürekli başım acıyor.

Yanımda olmana ihtiyacım var bebeğim..


- 25 Mart 2013 -

Wufan bunu bana neden yapıyorsun?

Gelecek hafta yıldönümümüz. Hala hatırlıyor musun?

Lütfen o gün biraz olsun eve gel.

Burada uyumak istemiyorsan, biraz olsun bana yüzünü göster.

Bir saniye de olsa seni görmek istiyorum.. Lütfen..


- 29 Mart 2013 -

Wufan'ın numarasını aldım. Yeni numarasını. LUhan bana verdi.

Wufan ona, benim öğrenmemi söylemiş. Ama neden?

Yıldönümü günümüzden önce arayıp onu eve getirteceğim.

Başka iki gün ve biz buluşacağız.

Yixing tüm yemekleri ve pastayı yapmayı bitirmişti. Masayı inci gibi döşedi. Kendi kendine gülümsedi. Wufan'ın bununla mutlu olacağını umuyordu.
Yixing çok kilo kaybetmiş ve yorgun gözüküyordu. Ama Wufan eve geldiğinde, en iyi ve tatlı gülümsemesini yüzüne yerleştirmeye çalışacaktı.

Saat 22:00'ı gösteriyordu, bu yüzden Yixing, Wufan'ın kullandığı diğer numarayı aramaya karar verdi.

'Alo.'

Yixing sesi duyduktan sonra çok mutlu olmuştu. Çok özlediği derin sesi..

'Wufan, benim; Yixing.'

'Ne ????'

'Wufan iki saat içinde yıldönümümüz olacak. Bir şeyler hazırladım. Lütfen eve gel. Seni özled------'

'Bip biiiippppp-------'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder