Small Grey Outline Pointer

18 Ekim 2013 Cuma

Zıt Kutupların Çekimi | 14. Bölüm


Çeviren: -Churrimy

Zıt Kutupların Çekimi | 14. Bölüm - Tuhaf

"Ee biraz daha iyi hissediyor musun?" dedi Baekhyun, kendisinin korkunç üzgün olduğu gerçeğini saklayarak.
"B-ben... biraz daha iyi hissediyorum..." dedi Kyungsoo oturuşunu dikleştirerek.
"O zaman hadi bu yataktan çıkalım, biraz temiz hava alalım." Baekhyun zorlukla gülümsedi.
Kyungsoo yatağa geri düştü ve tekrar ağlamaya başladı.
"B-Ben özür dilerim... B-Bir şey mi dedim?"
"H-hayır... Sadece o-o--onu düşündüm..."
"O-onu düşünmeyi kes... Seni ağlarken görmek beni üzüyor.." dedi Baekhyun peçete alıp Kyungsoo'nun eline tutuştururken. Sonra Chanyeol'u düşününce gelen gözyaşlarını geri itti.
Gözlerini Kyungsoo'dan kaçırıp ellerine dikti. Dudağını ısırdı, ve gözyaşlarını geri itmek için elinden geleni yaptı. Kyungsoo'nun daha iyi olması için güçlü olmalıydı.
"E-ee Kyungsoo... Ne yapmak istiyorsun?"
"Uyumak." dedi Kyungsoo burnunu çekerek ve kafasının altına bir yastık çekti.
"H-hadi ama, bir şeyler yapmalıyız." Baekhyun iç çekti.
"Ama yapmak istemiyorum." dedi Kyungsoo sessizce.
"Peki..." Baekhyun tekrar hafifçe iç çekti ve sonra telefonunu aldı. Arkaplanında HALA onun ve Chanyeol'un resmi olduğunu görünce hızlıca ekranını kapattı. Bu bunu üçüncü yapışıydı, ağlamadan telefonunun ekranına bile bakamıyordu.
~
Chanyeol'la ayrıldığına pişman olmuştu, ama hala belki Chanyeol'un değişebileceğini umuyordu, böylece sonunda birlikte olabilirlerdi.
~
Baekhyun üzerinde eski kıyafetiyle, ve eski saç şekliyle okula yürüdü. Sigaralarını ve kötü olan her şeyini fırlattı. Kış tatili (15 Tatil) yaklaşıyordu ve Baekhyun tatilden dolayı heyecanlanıyordu, ama acı bir heyecandı çünkü Chanyeol onunla vakit geçirken için yanında değildi.
İç çekti ve dolabına yürüdü. Sonra dolabının üstünde, onun aşağılık biri olduğunu, ölmesi gerektiğini ve birsürü küfür içeren notlar gördü. Gözleri büyüdü ve gözyaşları belirmeye başladı. Ama bir bebek olamazdı, bugün değil. Bütün notları çıkardı. Dolabını açtı ve kitapları dahil hiçbir şeyin orda olmadığını gördü. Paniklemeye başladı. "Ödevlerim o kitaplardan birindendi... belki de sınıfta unutmuşumdur."
Baekhyun ilk sınıfına dönüp aramaya başladığında yerde bir yığın ıslak kitap gördü. Üstsüz Jaejoong fotoğrafları da yanındaki duvarı kaplıyordu. Yanlarında ise sınıfta onun hakkında düşünüp yazdığı notlar vardı. Yüzü kızardı, duvara koştu. O hızla notları çıkarırken insanlar bakışlarını dikmiş ona bakıyordu. O kadar utanmıştı ki ölebilirdi.
Aniden biri omzuna dokundu. Baekhyun arkasını döndüğünde yanında arkadaşlarıyla birlikte Kris'i gördü. "E-evet?" diye sordu Baekhyun masumca.
"Benim en iyi kahrolası arkadaşımdan ayrıldın, ve kahrolası kalbini parçalara ayırdın, bugün okula bile gelmedi."
"B-ben özür dilerim... S-sadece-"
"Kapa çeneni. Aptal bahanelerini duymak istemiyorum."
"A-ama-"
Kris Baekhyun'u duvara ittirdi. "Kapa. Çeneni. Dedim. Şimdi beni dinle, haftanın geri kalanında, ne söylersem onu yapacaksın. Ve senin ne yapmak istediğini, ya da ne yapmak istemediğini umursamıyorum. Seni zorluyorum. Eğer düzgün bir şekilde yapmazsan bunu ödersin. Biliyorsundur, yumruklarım acıtır. Hem de bir hayli. O yüzden dinlesen iyi olur."
"A-ama yumruklarını bilmiyorum-"
Kris Baekhyun'un sağ kolunu yumrukladı. Baekhyun yere düştü, kolunu tuttu ve aniden bir bebek gibi ağlamaya başladı.
Kris güldü. "Ah, şu an biliyorsun." dedikten sonra arkasını dönüp yürümeye başladı.
~
Baekhyun kafeteryaya girdi ve Kyungsoo'yu arkadaşlarıyla otururken gördü. Hızlıca yanlarına gitti. "B-bu korkunç..." dedi oturur oturmaz.
"Sen ve Chanyeol ayrıldınız mı?" dedi Kyungsoo ona bakarak.
Baekhyun yavaşça kafa salladı." E-evet.."
"Neden bana söylemedin?"
"Çünkü seninle ilgilenmek ve seni mutlu etmek istiyordum... Bekleyin, nerden biliyorsunuz?"
"Tao bana söyledi."
"Tao nerede?"
Kyungsoo omuz silkti. "Sanırım Kris'le birlikte."
"Ama onu hiçbir yerde görmedim."
"Belki de araya karışmıştır. O sessiz biri." dedi Luhan.
"Evet.. Bilmiyorum. Ama, herneyse, bugün Kris tarafından yumruklandım." dedi Baekhyun kolunu tutarak.
Kyungsoo'nun gözleri büyüdü. "Neden?!"
"Chanyeol'la ayrıldığımdan dolayı şu an benden nefret ediyor..."
"Peki acıyor mu?"
"Evet şu an burda kötü bir çürük var."
Kyungsoo aniden ona sarıldı. "Seni onlardan koruyacağım."
Baekhyun hafifçe geri çekildi. Çünkü Kyungsoo Kris'in rakibi olamazdı, ama sonra gülümsedi ve geri sarıldı.
~
"Kahretsin..." dedi Baekhyun tuvalete giderken, sonra telefonu çalmaya başladı. Baekhyun telefona koştu ve açtı. "Alo?"
"Baekhyun!"
"Ne?"
"Ben ve Kai tekrar birlikteyiz."
'Bu hızlı olmadı mı?' diye düşündü. "Bu güzel." Baekhyun hafifçe gülümsedi.
"Evet, bu sabah erkenden özür dilemek için beni aradı, ve her şey için pişman olduğunu söyledi, beni geri istiyormuş."
"Senin adına sevindim!" Baekhyun gülümsedi.
"E-evet. Bunu söylemek için aramıştım. Kai yanına gitmemi istiyor."
"O-oh. Tamam."
"Görüşürüz." dedi Kyungsoo kapatırken.
Baekhyun telefonu kapattı ve iç çekti. Sonra telefon tekrar çaldı. Açtı ve baktı. Chanyeol'dan bir mesaj gelmişti. Açtı ve fotoğraflı mesajı gördü. Mesajın başlığı "Bana yaptığın şey bu..."ydu. Baekhyun yavaşça aşağı indi ve onun tüm yüzünde ve kolunda yaralar olan, gözleri kırmızı ve şiş, kaşları çatık bir resmini gördü. Baekhyun biraz korktu ve mesajı kapatıp telefonunu da kapattı.
"B-bunu yapamam."
~
Baekhyun günler geçtikçe daha iyi oluyrodu. Artık sigara içmiyordu ve notlarını yükseltmek için çalışıyordu. Kris de tuhaf bir şekilde onu rahatsız etmeyi kesmişti.
Baekhyun ilk dersi için sınıfına yürüdüğünde, Chanyeol'u gördü. Onunla ayrıldıktan sonra bu onu ilk görüşüydü. Hala yüzünde yaralar vardı ama garip bir şekilde üzerinde farklı tip kıyafetler vardı, önde oturuyordu, öncekinden çok farklıydı.
Saçını yana atmıştı ve gerçekten iyi görünüyordu. Sadece sırasına bakıyordu, ve gerçekten gergindi.
Baekhyun arka taraflardaki Kyungsoo'nun yanındaki sırasına yürüdü.
Bütün ders boyunca Chanyeol sabit duramadığından hareketler yapmaya devam etti. Bu Baekhyun'u biraz korkutuyordu, görmezden gelmeye çalıştı.
Chanyeol'un kıyafetlerini değiştirdiğine sevinmişti ama tuhaf davranıyordu. Bir şeye bile dikkat edemiyor ve etrafta hareket edip duruyordu, öğretmene bile bakmıyordu. Diğer herkes de ona bakıyordu.
Baekhyun, Chanyeol öğretmen konuşurken yerinden kalkıp tuvalet izni isteyene kadar gözlerini onun üzerinde tutmaya devam etti.
Baekhyun onun iyi göründüğünü aklına not etti.
Kyungsoo Baekhyun'a döndü. "Eski erkek arkadaşın uyuşturucu kullanıyor."
"Hayır, kullanmıyor. Böyle aptalca bir şey yapmaz."
"Ama amcam da bu tip şeyler yapardı o zama-"
"O uyuşturucu kullanmıyor. Uyuşturucunun aptalca olduğunu bile söylemişti bana."
"Ama-"
"Çalışmam ve dinlemem gerek Kyungsoo."
"Tamam, peki.." dedi Kyungsoo iç çekerek işine geri dönerken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder