Small Grey Outline Pointer

18 Ekim 2013 Cuma

Zıt Kutupların Çekimi | 10.Bölüm


Çeviren: -Churrimy

Zıt Kutupların Çekimi | 10.Bölüm - Kyungsoo

"C-Chanyeol, dur..." dedi Baekhyun odanın etrafını toplamayı denerken. Baekhyun'un anne ve babası bir süreliğine kasabaya gitmişti, Suho bebek bakıcılığı yapıyordu, böylece Baekhyun da sonunda Chanyeol'un onun evine girmesine izin vermişti.
Chanyeol ne zaman Baekhyun onun önünde eğilse poposuna dokunuyordu, her seferinde de Baekhyun yerinden sıçrıyordu. Chanyeol'un telefonu çalmaya başladı, Baekhyun onun telefonu almadan önce gözlerini yuvarladığını farketti.
"Evet Dasom... Hayır... Evet, İyiyim... Bu gece mi? ... Hayır, meşgulüm.... Belki başka gece.... Hayır Baekhyun'la buluşmada değiliz... Hayır... Hayır... Seni sonra arasam olur mu?.... Hayır.... Tamam.... Tamam, güzel.... Evet.... Gitmeliyim, bye... uh.... sen de mi?" Sonra telefonu kapattı.
"Bekle, neden onda senin numaran var?" diyerek kollarını kavuşturdu Baekhyun.
"Numaramı verdim."
"Neden?" dedi Baekhyun dudağını ısırmadan önce.
"Çünkü istedi."
"Yani kızlara her istediklerinde numaranı veriyorsun, öyle mi?"
"Evet, telefonumda 300'den fazla kişi var."
"Bu erkek arkadaşına söylenecek iyi bir şey değil.."
"Seni hiçbiriyle aldatmayacağım."
"P-peki." Gözlerini kaçırdı Baekhyun.
"Ah hadi ama Baekhyun, sinirlenme."
"Sadece merak ediyorum, telefonunda numarası olan kızlarla ne hakkında konuşuyorsun?"
"Ben... Sadece... Hayat hakkında konuşuyorum... Sanırım."
"Evet." dedi Baekhyun ve birkaç kitabı alıp yerine koydu.
"Tamam, dürüst olacağım erkek arkadaşım. Birkaçıyla flört etmiştim ama umutlanmaya başladıklarında her zaman başkası tarafından alındığımı söylüyorum."
"Bu kötü Chanyeol." Baekhyun yatakta onun yanına oturdu. Chanyeol kollarını hafifçe Baekhyun'un beline sardı ve yanağını öptü. Baekhyun hafifçe kızardı ve kafasını Chanyeol'un omzuna yasladı.
"Sonsuza dek birlikte olacağız değil mi.... ya da en azından iki yıldan fazla?" dedi Chanyeol yumuşak bir şekilde.
Baekhyun ellerini Chanyeol'un yüzüne koydu. "Hiçbir söz veremem Chanyeol, ama sonsuza dek birlikte olacağımızı umuyorum."
Chanyeol iç çekti ve Baekhyun'a dudaklarından bir öpücük verdi. Baekhyun gülümsedi ve tutkulu öpüşmelerini yapmadan önce onu kendinden uzaklaştırıp cama baktı. Chanyeol iç çekti ve Baekhyun'un hala devam eden utangaçlığına gözlerini devirdi, şu ana kadar zaten 4 kere seks yapmışlardı. Chanyeol gizli bir şekilde her zaman yapmak istiyordu, ama Baekhyun'un bu konu hakkında deli gibi endişelendiğini biliyordu.
~
Okulda, Baekhyun sınıfından çıkmış öğle yemeğine gidiyordu, sonra aniden birinin omzuna vurduğunu hissetti. Arkasını döndüğünde Kyungsoo'yu gördü. "Selam." dedi Kyungsoo gülümseyerek. "Selam..." diye cevapladı Baekhyun cevap olarak hafif şaşırmış bir şekilde.
"Eee... Hayatın nasıl gidiyor..?" diye sordu Kyungsoo.
"İyi gidiyor. Ya seninki...?"
"İnanılmaz." Kyungsoo kocaman sırıttı.
"İçine ne kaçtı senin?" dedi Baekhyun endişeli bir şekilde.
Kyungsoo Baekhyun'un kolunu tuttu ve gizli bir yere götürdü. "Ee, Chanyeol ile ilişkiniz çoktan kızıştı mı?"
"Kyungsoo, beni buraya bu tip şeyleri konuşmak için mi sürükledin....?"
"Evet sanırım öyle..."
"Artık arkadaş olmadığımızı düşünüyordum."
"Evet, ım.. Geçen gece bazı şeyleri farkettim.. ve tekrar arkadaş olmak istiyorum."
Baekhyun Kyungsoo'ya sıkıca sarıldı. "Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum. Bir arkadaş olarak." dedi Baekhyun uzaklaşmadan önce.
Kyungsoo hafifçe gülümsedi. "Evet.. Rica ederim."
"Peki, sorduğun sorunun cevabı evet."
"Oldu mu?"
Baekhyun hafifçe kızarıp kafa salladı.
"Ben ve Kai... sonunda yaptık."
"Seks mi?"
"Artık böyle şeyler söylüyor musun?"
"Aa, evet."
"Evet, seks yaptık."
"Haha. Bekle bu ilk seferiniz, değil mi?"
"Evet."
"HAHA. Ben bekaretimi senden önce kaybettim."
"Bekle, 2 kere mi yaptın?!"
"Evet, kızışmakla bunu kastettiğini sanmıştım."
"Daha düşük dereceleri kastetmiştim."
"Ah, doğru. Neyse zevk aldın mı?"
"......Evet." dedi Kyungsoo gözlerini yere dikerek.
"O iyi miydi?"
"...Tabii ki öyleydi."
Baekhyun Kyungsoo'nun sırtına vurdu. "Tebrikler. Bekle, kim üstteydi?"
"Açıkça Kai."
Baekhyun kafa salladı. Sonra bir şeyi hatırladı. "Kyungsoo, benim için bir iyilik yapar mısın?"
"Tabii ki, ne?"
"Tao'ya Kris'le konuşmasını söyler misin?"
"....Neden?"
"Kris Tao'yla konuşmak istiyor."
"O zaman neden onunla konuşmuyor?"
"Sanırım biraz gergin."
"Peki, deneyeceğim. Ama Tao'nun gideceğinden emin değilim. Çünkü biliyorsun o bu zamanlarda utangaç oluyor."
"Doğru, ama yine de yap."
"Bekle- Chanyeol ve Kris'in arasında bir yıl önce bir şeyler yok muydu?"
"Ne?!" Baekhyun'un gözleri büyüdü.
"Oh- Um, boşver." Kyungsoo zorlukla gülümsedi. "Hiçbir şey söylemedim."
"Dökül, Kyungsoo."
"P-peki. Sanırım Chanyeol ve Kris'in arasında sadece cinselliğe dayalı bir ilişki vardı, gerçi bu sadece bir söylentiydi asla gerçekten ortaya çıkmadı.
"Ne?" dedi Baekhyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder